Background

Editura Tritonic își face #Selfie

Veștile bune au venit, totul s-a așezat, iar Editura Tritonic a decis să-și facă un #Selfie. Și nu oricum :)

Ca atare, așa cum am anunțat și pe rețelele de socializare, cartea mea #Selfie, descoperirea feței se află deja în curs de apariție la Editura Tritonic. Nu vă spun nimic despre format, dar vă promit că veți avea o surpriză. Cel mai probabil, nu este ceea ce vă așteptați și, sper, într-un sens pozitiv. Intenții? La timpul potrivit. Mulțumiri? La fel, să nu devin redundant. 
Până una-alta, mă bucur de susținerea voastră, căci am simțit-o din plin. Și cum la veștile bune se cade să asociem alte vești bune, am primit și prima invitație de a vorbi despre carte sau despre ceva din ea. Încă se pun la cap unele detalii, am confirmat de principiu, dar sper să nu apară probleme, cu mine, cu ei. Ca atare, vă voi ține la curent cu periplul meu pe alte meleaguri cu #Selfie în rucsac, căci nu va fi în Cluj.

Categories: Share

Leave a Reply