Background

VV/ #hybridmedia sau despre mutări

Sciziuni cauzate de prea mult mozaic, probabil...Ca atare, am decis ca proiecțelul VV să devină unul de sine stătător. El va fi un mixaj între platformă, e-revistă și arhivă de dosare pe anumite teme, anumiți autori. Nu vă ascund dorința ca el să reprezinte un posibil instrument pentru cercetători, autori sau pasionați de diferite chestiuțe. De asemenea, mă voi apleca în mod special asupra configurării unei arhive media care să cuprindă fișiere cu autorii români interesați de teme conexe. Cred că ar fi realmente util așa ceva, atât pentru citări, cât și pentru indexarea respectivilor autori pe o sursă web. Va juca și rolul de centralizator. Pe lângă spectrul indexării, platforma va cuprinde și analize, interviuri și recenzii...unele, posibil și în engleză/ franceză, în funcție și de sursa identificată.

Astfel, aici mi-am mutat treburile mai...personale. Aici mă veți găsi scriind despre lucruri mai...normale. Anomaliile vor fi tratate pe VV.  

Categories: Share

Leave a Reply